donderdag 9 februari 2012

Feestje!



Gisteren de verjaardag van vriendlief gevierd, blijft leuk een verjaardag! Een heerlijke slagroomtaart gemaakt...



....en gesnoept en gesnaaid uit de zelfgemaakte schaaltjes van mijn moeder. Ze heeft ze geboetseerd en ze zijn niet perfect maar daarom juist zo leuk!



Ondertussen is de 1e afspraak gemaakt voor een creatief kinderfeestje! Heb er helemaal zin in. Het is fijn te merken dat je creatieve uitspattingen niet onopgemerkt blijven en er opdrachten etc uit voort komen! 
Het kinderfeestje vindt plaats in onze kelder, maar deze mag nog wel wat aangekleed worden. We wonen sinds 8 maanden in dit nieuwe huis en ik ben nog niet toegekomen aan deze ruimte. Het moet natuurlijk wel gezellig zijn, met zo'n grote groep gezellige meiden bij elkaar! Dus wederom een projectje erbij, wordt een beetje druk in m'n hoofd..lang leve de notities in mijn Iphone! 
Ik verveel me de komende tijd in ieder geval niet!

Fijn weekend iedereen!


1 opmerking:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. De taart ziet er overheerlijk uit en de schaaltjes van je moeder vind ik helemaal te gek!
    Wat een leuk idee om een feestje te houden in de kelder, dat zullen de meiden wel heel erg gaaf vinden! ☺☺☺

    Succes met al je projectjes!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen