dinsdag 5 juni 2012

Voldaan...

Ben nu bijna een half jaar verder na mijn 1e post op dit blog! En ik kan zeggen dat ik sindsdien al veel meer heb gedaan dan ik van tevoren had verwacht. 2 Kinderkamers ingericht ( 1 is nog ten halve en van de andere plaats ik zsm foto's), spullen in opdracht gemaakt zoals slingers en kransen. Ook de stoute schoenen aangetrokken en begonnen met het geven van workshops en kinderfeestjes! Helemaal te gek allemaal...

Ben er van overtuigd dat deze dingen (nog) niet op mijn pad waren gekomen als ik dit blog niet was begonnen. Je moet je kunsten toch ergens aan de man brengen!

Mijn hoofd stroomt nog steeds over met ideeen, met dank aan Pinterest. Maar ik doe er nu veel meer mee dan voorheen. 

Ook leuk om te merken dat mensen mijn blog volgen. Hoor 't op school, in de supermarkt, overal!

Dank daarvoor!

Ik ga heerlijk door met alles waar ik nu mee bezig ben, hopelijk blijven jullie me volgen en kan ik jullie blijven stimuleren en/of inspireren!



(Pinterest)



1 opmerking:

  1. He dit verhaal had ik kunnen schrijven ;)
    Tis helemaal waar, En goed voor jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen