woensdag 15 augustus 2012

Back in business...

Na de heerlijke vakantie in Toscane is het tijd geworden om de draad op te pakken. Valt niet altijd mee, het was zo heerlijk!

 Maar goed, aan de andere kant heb ik ook weer genoeg energie om volop gas te geven! 

Ben druk met verschillende dingen; binnenkort sta ik op een braderie in de buurt om mijn werkzaamheden aan de man te brengen! Ik wil een vrolijk kraampje dus heb al van alles gemaakt, wat natuurlijk ook te koop is!





Lieve (geboorte) kransen van 25cm doorsnee



(geboorte) harten van stof




Vilten slingers en nog meer slingers.. maar daar heb ik nog geen foto's van gemaakt!

Ook is mijn nieuwe website in de maak...een nieuwe reservering voor een gezellig vrijgezellenfeestje/workshop is een feit en zo nog veel meer waar ik jullie zeer binnenkort meer over vertel!

Fijne dagen met deze zomerse temperaturen!

1 opmerking:

  1. lekker bezig geweest! wat een vrolijkheid, dat is geen werken toch?;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen